• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ni som har lån hos både Cash2You och Cashbuddy...

Törnroza 0

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
12 Januari 2013
Meddelanden
64
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Cash2you&Cashbuddy

Hej!
Tänkte bara dela lite erfarenhet om Cash2you och Cashbuddy Jag fick lån på Cashbuddyd tog uc, sen fick jag lån på Cash2you tog uc, 15 000kr på bägge.
Sen betalade jag igen bägge två på den tiden man hade pengar:D (före smslåneträsket) ca ett 1 år sen. Fick högre inkomst i provade om lån igen provade då Cashbuddy igen trodde jag skulle bli beviljad eftersom jag betalade tillbaka allt till dem mycket tidigare än 5 år! Men jag fick avslag! Ringde & frågade varför men en superotrevlig typ svarade att de behövde dom inte tala om, dom hade rätt att säga nej utan orsak sa han hmm!!
Provade då cash2you dom var supertrevlig tog 8000kr tog uc, sen höjde jag till 15000kr igen då tog tog dom creditsafe när jag höjde, men hon sa att det är lite olika vad dom tar & det måste gå 4 månader innan man får höja lånet tror jag det var. Sorry för lång text hoppas det kan hjälpa nån.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Cashbuddy tog uc

Ansökte om lån med hjälp av bank-id.
Cashbuddy tog Uc trots att jag läst att de inte ska göra det.
Det damp ner ett brev från uc i brevlådan trots att jag gjort allt rätt.
 

Laxen86

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Januari 2012
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Någon som vet vad ni har för underskott av kapital kontra inkomst i procent när ni fått lån hos cash2you?
 

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Någon som vet vad ni har för underskott av kapital kontra inkomst i procent när ni fått lån hos cash2you?

Jag fick avslag med motviering för mycket underskott. Hade underskott på ca 65 000 o inkomst på 300 000. Blir väl i runda slängar lite över 20%.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp